Firma SKF si udržuje přední postavení v celosvětové produkci ložisek. V poslední době firma prošla reorganizací, která vedla k centralizaci řízení prodeje v rámci regionu EMEA. Oslovili nás, abychom jim pomohli identifikovat nové synergie a spojení „zákazník – produkt“, které by vedly k novým příležitostem prodeje.
Zanalyzovali jsme celkem 207 mil. kombinací mezi produkty a zákazníky.
Pomocí strojového učení jsme zanalyzovali produktové a zákaznické portfolio. Změřili jsme podobnost nákupních košíků zákazníků a našli jsme potenciály k dalšímu prodeji a zajímavým maržím.
Období koronavirové krize přineslo mnohé změny, které zásadně ovlivňovaly prodej. Ať už se jednalo o zastavení nebo zpomalení toku Supply Chain, restrikci prodejních kanálů či nejistotu budoucí poptávky. Tím vznikla potřeba rychlé a efektivní adaptace na aktuální situaci a SKF nás oslovili, abychom jim pomohli vytvořit agilnější proces, jak tvořit krátkodobý forecast prodeje.
Až 90% byla přesnost předpovědi prodeje v období korony.
Vytvořili jsme algoritmus, který je schopen předpovídat prodej na úrovni produktové řady s velmi vysokou přesností. I v těchto nestabilních časech byla tato předpověď schopna extrapolovat budoucnost s přesností až 90 %. Naším společným cílem bylo zmírnit dopad krize na business firmy a její zákazníky.
V poslední době firma prošla reorganizací, která vedla k centralizaci řízení prodeje v rámci regionu EMEA. Oslovili nás, abychom jim pomohli identifikovat nové synergie a spojení „zákazník – produkt“, které by vedly k novým příležitostem prodeje.
Stovky miliónů datových záznamů je potřeba spravovat a řídit.
SKF ukládá do svého datového skladu gigabajty prodejních dat. Logio pomohlo definovat optimální způsob, jak s nimi pracovat v PowerBI. Nabízené řešení bylo plně integrováno do IT infrastruktury SKF. Princip jedné pravdy, šablony reportů, zodpovědnosti, správa a kvalita dat atd. Ve všech těchto tématech Logio sdílelo své know-how a doporučilo best practice.
S firmou SKF, předním výrobcem ložisek, nás pojí dlouholetá spolupráce především v oblasti Business Intelligence. A proto se na nás obrátili i nyní, abychom jim pomohli vytvořit novou aplikaci pro vibrodiagnostiku. Ta měla nahradit tehdejší řešení, které uživatelům neposkytovalo dostatečný uživatelský komfort.
Jedna on-line platforma pro zadávání a čtení údajů vibrodiagnostiky pro všechny uživatele.
Po definici požadavků jsme vytvořili novou aplikaci, která konsoliduje a propojuje práci několika uživatelů a je dostupná v on-line režimu na PC, tabletu či mobilním telefonu. Řešení obsahuje 3 hlavní moduly: správu zákazníků, strojů a součástek i dat z měření. Aplikace také umožňuje automatické rozesílání notifikací a na žádost klienta byla rozšířena o modul kontrolingu dat.
Co to znamená pro koncového uživatele? Díky využití technologií MS Power Apps a Power Automate jsou nyní uživatelé schopni efektivně sbírat data a eliminovat chyby při zadávání. Tato standardizovaná forma vstupů jednak umožňuje kvalitní reporting nad danou oblastí, čímž je zajištěno přesnější vyhodnocování dat v celé oblasti vibrodiagnostiky, ale také zjednodušení a zrychlení práce uživatelů.
Abychom vám mohli nabídnout co nejpříjemnější zážitek při procházení webu, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečná ID na tomto webu. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může ovlivnit fungování stránek.