Optimalizace promočních akcí

MOTIVACE

Mondelēz International patří téměř sto let mezi přední světové výrobce cukrovinek a pečených produktů. V současné době prodává své produkty ve 160 zemích světa. Na českém a slovenském trhu patří mezi její klíčové značky čokolády Milka a Figaro, sušenky Opavia, Milka, BeBe Dobré ráno, Kolonáda a bonbony Halls. S firmou Logio spojili své síly v roce 2011 a to za účelem zefektivnění plánování promočních akcí. K oboustranné spokojenosti trvá spolupráce dodnes.

nové schvalovací procesy promočních akci

Řešení

Mondelēz připravil pro Logio hned tři výzvy – sjednotit různé formy plánování, optimalizovat proces schvalování promočních akcí a zvýšit přesnost plánování prodeje. Promo i nonpromo forecast jsme sjednotili do jednoho systému, což usnadňuje komunikaci všech oddělení, počínaje výrobou až po finanční oddělení. U promočních akcí jsme nastavili nové schvalovací procesy a zvýšili jejich ziskovost.

Závěr

Než jsme spojili své síly, přesnost plánování prodeje byla 50 %. Díky využití našich inteligentních systémů se nám podařilo toto číslo zvednout na 70 %. Třešničkou na dortu je, že všechny tyto informace jsou kdykoli dostupné v tabletu, a tak může docházet k okamžité kontrole přímo v terénu.

20 %

Zvýšení přesnosti forecastu prodeje v promoci