Optimalizace promočních akcí

MOTIVACE

Společnost Apatinska Pivara, s tradicí od roku 1756, je největším pivovarem na Balkáně. Od roku 2012 je součástí skupiny Molson Coors. Firma se na nás obrátila s požadavkem, abychom jí pomohli zefektivnit řízení promočních akcí.

optimální proces řízení

 

Řešení

Náš systém VERITICO PRICE informačně propojil nejdůležitější oddělení firmy a zajistil centrální sdílení dat nutných pro strategické i operativní řízení promočních akcí. Definovali jsme optimální proces řízení (workflow) od plánování slev přes realizaci až po vyhodnocení. Při vyhodnocení těchto  akcí jsme zohlednili před/postpromoční efekty a kanibalizaci.

Závěr

Jsme rádi, že jsme pomohli našemu zákazníkovi zvýšit profitabilitu promočních akcí a nastavit slevy v souladu s firemními cíli. Zvýšení promoční marže činilo 1,5 %.

1,5 %

Zvýšení promoční marže