Největší český výrobce nealko nápojů potřeboval vyřešit nastavení typu a délky promočních akcí velkého množství výrobků tak, aby nebyly ztrátové.
strategické a operativní řízení
Náš software informačně propojil nejdůležitější oddělení firmy a zajistil obousměrnou výměnu dat nutných pro strategické i operativní řízení promočních akcí.
Zvýšili jsme přesnost předpovědi prodeje promočního zboží na 76 %, snížili jsme hodnotu odpisů prošlého zboží o 14 % a zvýšili jsme dostupnost zboží pro zákazníka.
Zvýšení přesnosti prodeje promočních akcí
Abychom vám mohli nabídnout co nejpříjemnější zážitek při procházení webu, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečná ID na tomto webu. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může ovlivnit fungování stránek.