Máte benefity? A můžeme je vidět? Musíte!
Různými výhodami pro zaměstnance se ohání prakticky každá firma, ale ne vždy jsou tak atraktivní, jak vám je potenciální zaměstnavatelé představují. Jak je to ale u nás? Pojďme se na něj podívat.
Z uplynulého roku nejedné firmě “drhne v krku” a projevuje symptomy hned několika nemocí. Ať už mezi tyto firmy patříte, nebo ne, je důležité nezapomínat na údržbu vaší společnosti a zachovat ji zdravou. Jakékoliv kolísání či neoptimální nastavení procesu údržby může znamenat ohrožení vašich primárních funkcí.
Máme ale dobrou zprávu. Přes všechny současné překážky ještě není nutností spoléhat na samoléčbu a doufat, že to přejde. Naopak! Chcete-li být o krok před konkurencí, převezměte kontrolu a nechte vaši údržbu projít komplexní “zdravotní” prohlídkou. Ta odhalí silné a slabé stránky v nastavených interních procesech údržby. Léčebný proces v podobě doporučení dostanete formou akčních plánů změn. V případě, že budete potřebovat pomoc s jejich aplikací, tak vám budeme při následných procedurách samozřejmě k dispozici. U nás totiž léčba nekončí jednou návštěvou. A navíc to vše zvládneme i online!
Na dálku jsme schopni efektivně zhodnotit stav vaší údržby, a to při zachování nejvyšší míry bezpečnosti s použitím našeho know-how a zkušeností.
On-line interview s klíčovými pracovníky – připravíme pro vás strukturovaný soubor otázek zaměřených na různé oblasti údržby.
Prohlídka závodu – proběhne na dálku pomocí videoslužeb, anebo osobně, pokud to bude možné.
Datová analýza – dáme do souvislostí data z různých informačních systémů (ERP, CMMS, …) a najdeme příčiny hlavních problémů.
Vyhodnocení a prezentace našich doporučení – pomocí KPIs změříme, jak na tom reálně jste a co můžete udělat, abyste využili svůj potenciál.
Různými výhodami pro zaměstnance se ohání prakticky každá firma, ale ne vždy jsou tak atraktivní, jak vám je potenciální zaměstnavatelé představují. Jak je to ale u nás? Pojďme se na něj podívat.
Home office. Někteří ho milují, jiní se ho děsí. Pracovat z domova přináší spoustu výhod a svobod, ale taky zodpovědnosti.
Martin Plajner je vedoucí oddělení R&D. Má pod svým vedením i naše Trainees. Zeptali jsme se ho, jaké to je být leaderem v Logio, jak k tomu přistupuje a jaké výzvy ho v budoucnu čekají.
Pojďme si připomenout ty nejlepší akce v Logio za rok 2023.
Abychom vám mohli nabídnout co nejpříjemnější zážitek při procházení webu, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečná ID na tomto webu. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může ovlivnit fungování stránek.