Řízení slev a promo akcí bez poškození značky a ztráty zisku

Potřebujete dostat pod kontrolu své slevové promoční akce? Chcete mít přehled o jejich výkonnosti napříč všemi úrovněmi firmy od strategie až po operativu? A hlavně: chcete, aby Vaše promo akce vydělávaly peníze?


Plnění plánu, udržení promo share a výkonnost slevových akcí

Získejte okamžitý přehled o výkonnosti promo akcí, maržích a podílu prodejů ve slevě ve Vašem portfoliu.

Ihned uvidíte nestandardní vývoj oproti plánu a můžete reagovat.

Optimalizace slev podle strategických cílů firmy

Maximalizujte zisk, tržby, počet zákazníků ve vašich prodejnách, nebo se zbavte nadbytečných zásob.

Své promo akce můžete na taktické úrovni optimalizovat podle aktuální potřeby.

Můžete jimi buď podpořit obrat, nebo udržovat ziskovost svých produktů bez nutnosti obětovat marži. Optimalizací na prodej nadbytečných zásob si uvolníte vázaný kapitál.

Ideální kombinace výše slevy a trvání promo akce bez kanibalizace.

Plánujte promoakce na úrovni jednotlivých položek. Díky našemu řešení můžete plánovat slevové promoakce až do úrovně konkrétních produktů. Navíc uvidíte, jak se prodeje chovají i po skončení promoakce a nástupu post-promočního efektu.

Analýzou prodejních dat z promoakcí získáte strategické inputy a informace pro efektivní slevové akce v budoucnu.


Minimalizujte kanibalizaci.

Kromě konkurence Vašim výrobkům díky slevám hrozí i vlastní kanibalizace portfolia. Mějte přehled o tom, jestli Vám Vaše vlastní promo akce nesnižují prodeje ostatních produktů v portfoliu.

Přínosy

  • Zvýšení ziskovosti promoakcí
  • Komplexní měření efektivity a přínosu promo akcí
  • Predikce objemu prodeje
  • Přesné nastavení efektivní promo ceny
  • Odhad velikosti předobjednávky
  • Informace pro dodavatele zboží

Metody a služby