Optimalizace promočních akcí

MOTIVACE

Velkoobchod a maloobchod Metro SK, člen skupiny Metro AG najdeme již ve 35 zemích. Jejich portfolio čítá více než 40 tis. položek a na Logio se obrátili, aby měli své promoční akce pod kontrolou.

 

Nový automaticky sestavený promoční leták

Řešení

Optimálně sestavený a vyvážený leták je alfou a omegou efektivní promoční akce. Z portfolia produktů Metro vybere náš software VERITICO PRICE to zboží, které je smysluplné a výhodné promovat. Z těchto položek je pak automaticky sestaven promoční leták pro každou periodu.

Závěr

Výsledkem je tenčí leták o čtvrtinu – to je nejen ekonomické, ale také ekologické. Při stejných tržbách došlo ke zvýšení promo marže o 1 %
a zvýšení celkového zisku z propagovaných položek o 3 %. K tomu všemu jsme zaznamenali akceptaci automatických návrhů až 80 %.

1 %

Zvýšení promoční marže