Optimalizace zásob

MOTIVACE

Košík.cz patří mezi největší online FMCG hráče na českém trhu. Nedařilo se mu ale zajistit optimální dostupnost zboží, sklady přitom nebyly ideálně využité a každý den se vyhazovalo až příliš velké množství prošlých potravin.

automatické objednávky

Řešení

Logio v Košíku implementovalo software VERITICO STOCK, který dokáže přesně předpovědět poptávku. Zároveň jsme navrhli a zrealizovali změny vedoucí k efektivnějšímu využití skladovací plochy a nastavili jsme automatické objednávky od dodavatelů.

Závěr

Dostupnost produktů se zvýšila na 97 %, naproti tomu se podařilo snížit odpisy a objem vyhozených potravin o 75 %. Zákazníci teď ve svých nákupech najdou čerstvější zboží. Zaměstnanci Košíku mají zase méně práce s vyřizováním objednávek a mohou se tak víc věnovat zlepšování zákaznické spokojenosti.

97 %

Zvýšení dostupnosti produktů