Optimalizace produktového portfolia

MOTIVACE

Firma Arctic Fox působí na českém trhu již 10 let a je známá především jako jeden z hlavních distributorů značky Fjallraven. Rok 2020 byl pro ni díky pandemii, stejně tak jako pro ostatní maloobchodní firmy prodávající non-food, skutečnou zkouškou. Tradiční distribuční kanály zaznamenaly extrémní propad, a naopak e-commerce raketově rostla. Kdo nebyl připraven, mohla ho tato situace dostat na kolena.

moderní a proaktivní nástroj

Řešení

Společnost velmi moudře využila lockdown k tomu, aby se v otázce moderního fungování posunula o další krok vpřed a stala se data-driven. Společně jsme vytvořili moderní, intuitivní a především proaktivní nástroj, který pomocí pokročilých algoritmů odpovídá na klíčové otázky businessu.

Závěr

V Arctic Fox vliv pandemie COVID-19 nepodcenili a jejich e-shop funguje skvěle. Implementace “Business Intelligence” od společnosti Logio byl projekt zaměřený nejen na analýzu historických dat. Ambice byly vyšší, a tak má společnost nyní k dispozici nástroj, který pomáhá odpovídat na otázky typu: jaké produkty mají být zalistovány, jaká je správná struktura zásob, jaké produkty mají být promovány nebo jak se ideálně připravit na sezonu. Arctic Fox tak data jen slepě nesbírá, ale dokáže z nich vytěžit maximum!

Data driven