Náš zákazník, zaměřující se na prodej a výrobu nábytku a bytových doplňků, zažil v koronavirové době velkou akceleraci on-line prodeje.
Právě proto spustil v loňském roce e-shop s doručením balíků zákazníkovi, tzv. Parcel delivery. Bohužel už při první podzimní špičce se ukázalo, že stávající proces není schopen pokrýt nárůst poptávky v sezóně. Z tohoto důvodu nás oslovil, abychom našli příležitosti k optimalizaci.
identifikace potenciálu
V rámci analýzy jsme zmapovali proces komplementace a balení, kde jsme identifikovali potenciály. Výstupem byl návrh budoucího stavu s třemi různými akčními plány podle náročnosti investic za účelem navýšení počtu expedovaných balíků až na 2 500 za den.
Zjistili jsme, že společnost je schopna pouhou změnou procesu zvýšit produktivitu až o 40 %. Změny se týkají zejména standardizace rozměru balení, zavedení 5S, reorganizace pracovišť či specializace rolí.
To všechno vede k rostoucí produktivitě pracovníků, vyššímu expedovanému objemu a v neposlední řadě k vyšší spokojenosti zákazníků.
Zvýšení produktivity balení objednávek e-shopu
Abychom vám mohli nabídnout co nejpříjemnější zážitek při procházení webu, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečná ID na tomto webu. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může ovlivnit fungování stránek.