Náš software VERITICO řídí zásoby třeba v Albertu, Košíku, Mallu nebo Dr.Maxovi a právě na tebe se naši zákazníci budou obracet se svými problémy.
Budeš provádět jednoduchá řešení a prvotní analýzu helpdeskových požadavků a incidentů, a to písemně, osobně i telefonicky. Komunikace se zákazníkem bude tvým denním chlebem, proto potřebujeme, abys měl profesionální vystupování, nebál se komunikovat a dokázal dobře specifikovat klientův problém. Kromě toho budeš interně v kontaktu s našimi implementačními specialisty a programátory v rámci eskalace požadavků našich klientů.
Zároveň je naše práce řízená potřebami zákazníka, máme proto směnný provoz. Co to pro tebe znamená? 1x měsíčně směna v sobotu a v neděli, ale formou pohotovosti (aktivní kontrola v určité časy). Můžeš proto trávit víkend na chatě, jen potřebuješ připojení k internetu 🙂 Kromě toho tě čeká 3x do měsíce noční směna – opět aktivní kontrola dat v určité časy a zároveň koordinace reakce na případné problémy. Noční směna je pochopitelně z domova.
Troufneš si to zkusit?