Baví tě komunikovat s lidmi, máš po škole, nevadí ti administrativa, jsi pečlivý a kamarádíš se s tabulkami? Do týmu Zákaznické péče hledáme kolegu na poloviční úvazek na zástup za kolegyni, která odchází na mateřskou dovolenou.
Budeš mít pod palcem naše servisní smlouvy, hlídání deadlinů, komunikaci s lidmi ze zákaznické péče a komunikaci s klienty.
Máš pocit, že nemáš dostatek zkušeností? Nevadí, vše tě naučíme!
U nás nejsou big data jen buzzword, u nás s nimi budeš opravdu pracovat. Náš software VERITICO denně zpracuje stovky GB dat a díky aplikovaným matematickým metodám předpovídá poptávku a řídí zásoby našim zákazníkům v retailu, farmacii nebo potravinářském průmyslu (například Dr. Max, Terno, Albert, Benu, Luxor, Nestlé, Staropramen, Kofola a další).
Budeš mít na starosti chod týmu Zákaznické péče ve smyslu administrativy, organizace a rozdělení práce konzultantů Zákaznické péče, servisních smluv, fakturací zákazníků, dokumentace a reportů ZP. Do tvé agendy tak bude spadat správa helpdesku a informačního systému, hlídání a dodržování smluvních termínů servisního oddělení, nastavování a hlídání servisních fakturací i fakturací nad rámec servisní smlouvy, správa dokumentace ZP, rozdělení směn, dohled na dovolených. S tím souvisí komunikace s týmem, programátory a s kolegy z obchodního oddělení.
Máme výuku cizích jazyků přímo v kanceláři, interní školení ze všech zákoutí supply chain managementu, ale i možnost navštívit konference a externí workshopy dle svého výběru.
Naše projekty mění supply chain zákazníkům, kteří jsou špičkou ve svém oboru (např. Škoda Auto, ČEZ, Plzeňský Prazdroj). Tvoje práce bude různorodá, stereotyp neznáme.
Přátelské a neformální prostředí plné profesionálů, které jejich práce opravdu baví. Chceme dodávat kvalitní služby a zároveň si spolu čas v práci užít.
Ve své práci a v tom, jak ji děláme, máme velkou svobodu a důvěru a s tím spojenou i osobní zodpovědnost za odvedenou práci. Nepracujeme podle zaběhlých šablon, naopak rádi hledáme nová řešení.
Nekoukáme na čas, kdy přijdeš nebo odejdeš. Raději pracujeme z kanceláře, když je ale potřeba, máme možnost pracovat i z domova nebo kavárny.
V Logio mám na starost nábor nových kolegů, onboarding, péči o stávající zaměstnance a HR marketing. Moc si tu cením přátelské atmosféry a taky toho, že naše práce, služby a produkty dávají smysl.
..
Výběrové řízení je v plném proudu, tak se neváhej přihlásit.
Jsme tým zákaznické péče, který zajišťuje servis projektů u více než 50 klientů. Díky nám náš SW běží bez problémů 24 hodin denně. Analyzujeme chyby, nesrovnalosti nebo poruchy v datech, zákazníkovi požadavky řešíme levou zadní. Úzce spolupracujeme s implementačním týmem a společně se staráme o plynulý přechod projektu do našeho oddělení.
Zařídíme vše, co si zákazník přeje, dokážeme zajistit i vývoj dalších funkcionalit našeho SW. Naše práce je velmi různorodá a je jen na tobě, zda se budeš věnovat víc programování, práci s databázemi nebo komunikaci se zákazníkem.
Vedoucí 1st level support konzultantů
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě, tedy v tzv. generickém maskulinu. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa. Foto & video: Petr Vágner / Cocuma.
Abychom vám mohli nabídnout co nejpříjemnější zážitek při procházení webu, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečná ID na tomto webu. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může ovlivnit fungování stránek.