logio_logio_20letlogio-G-green-CMYKlogio_logio_20letapple-icon-180x180
  • Služby
  • Software
  • Odvětví
  • Business Intelligence
  • Případové studie
  • O nás
    • O firmě
    • Blog
    • Podcast
  • Kariéra 🆕
    • Volné pozice
    • Trainee program
    • Logio Supply Chain Masters 🆕
  • Kontaktujte nás
  • ČeštinaČeština
    • ČeštinaČeština
    • EnglishEnglish
  • Home
  • Blog Big data
  • Automatizace jako “Svatý grál” k prosperitě
10. 2. 2020
Categories
  • Big data
  • Byznys
  • Doprava
  • Forecasting
  • Inspirace
  • Konference
  • Logio
  • Optimalizace
  • Příklady z praxe
  • Řízení dodavatelských řetězců
  • Snídaně
Tags
  • automatizace
  • optimalizace
  • tipy

Automatizace jako “Svatý grál” k prosperitě

10 února, 2020

 Osvícené výrobní a obchodní společností musí neustále přemýšlet nejen nad tím, jak zvyšovat atraktivnost svých služeb a produktů pro zákazníky, ale také, jak posilovat konkurenceschopnost na trhu cestou vysoké výrobní, procesní a logistické efektivity. Zde se nezřídka ukrývá „Svatý grál“, jak ukázat obchodním rivalům svá záda.

Jednou z posledních klíčových oblastí, kde lze v tomto směru skokově dosáhnout významného posunu, je optimalizace procesů a jejich následná digitalizace a automatizace. Vyladit své SCM procesy tak, aby se co nejvíce přiblížily dokonalosti, je nejen výhodnou a předpokladem, ale v dnešní době i nutností, chcete-li být na trhu úspěšnější než ostatní.

 

Optimalizace-digitalizace-automatizace není cíl, ale cesta

Cílem je spokojenost a maximální atraktivita pro potenciálního zákazníka, což je mantra, která musí být středobodem vesmíru každé úspěšné komerční společnosti.

Inspirujme se Baťou

Vzpomeňme na filmy pro pamětníky či vyprávění našich dědů: prvorepublikové koloniály a restaurace byly téměř vždy hrdě ozdobeny okázalou cedulkou s nápisem „Náš zákazník, náš pán“, zpravidla umístěnou na nejviditelnějším místě provozovny. Tento slogan byl i hlavním mottem nanejvýš úspěšné společnosti, jakou je Baťa. Cíl zůstává i po sto letech stále stejný a neměnný, modifikuje se pouze cesta, a to nejen díky novým technologiím, ale i zlepšující se konkurenci a narůstajícím potřebám a požadavkům trhu.

 

Kdo chvíli stál, stojí opodál

Maximálně možná eliminace plýtvání, lidského faktoru a mezer v procesech nejenže snižuje náklady a zvyšuje zisk, ale současně snižuje chybovost či zmetkovost ohrožující ztrátu důvěry, která má zásadní vliv na obchodní reputaci. A jak známo negativní zpráva se šíří až 7x rychleji než pozitivní a v byznysu to platí dvojnásob.

Co na to Logio?

Služby a řešení Logia jsou založeny na holistickém přístupu z hlediska optimalizace, digitalizace a automatizace SCM, tak aby Váš zákazník, ať už je to kdokoliv, odcházel vždy nadmíru spokojen, příkladně obsloužen, a zároveň aby Vaše náklady s tím spojené byly minimální.

 

foto: https://www.proxyclick.com

 

Vždy NĚCO navíc

Odvést kvalitně svoji práci či službu dnes už nestačí, pokud chcete být lídry na trhu. Klíč úspěchu je v tom, udělat i NĚCO navíc. Logio Vám nejen vyladí procesy a ty následně zelektronizuje a zautomatizuje. Ke svým projektům přidá například unikátní předpověď poptávky, expertní byznys mentoring nebo třeba specializovaný BI Decision Maker kokpity na míru pro jednotlivé manažery, které jim rychlostí myšlenky naservírují „big view“ či naopak na pár kliknutí najdou „jehlu v kupce sena“.

Logio decision maker
Červená – zde je problém
Žlutá – tady něco nefunguje
Zelená – všechno běží, jak má

Jak začít

Pro ty společnosti, které chtějí svůj dodavatelský řetězec vyladit do stavu blízkému dokonalosti, nebo se třeba jen chtějí nechat inspirovat společností Logio z již realizovanými projektů, jsou u nás vždy dveře otevřené. Naši experti s Vámi rádi a ochotně vypijí kávu a neformálně podiskutují, jak mohou pomoci i Vám.

Další na blogu
Blog
HR
Inspirace

Candidate experience

Candidate experience v Logiu očima Sany a Martina: Jak vypadá přijetí nováčka a proč na tom záleží.

Více »
9. 4. 2025
Blog
Logio

Nový obchodní ředitel Logio: Filip Zapletal pomůže s globálním růstem

Konzultačně-technologická společnost Logio uzavřela fiskální rok 2024 s celkovými tržbami téměř 320 mil. Kč a očekávaným ziskem téměř 63 mil. Kč.

Více »
15. 1. 2025
Blog
HR
Konference
Logio

Jak v Logio píšeme software

Náš vlastní software VERITICO pomáhá řídit business třeba v Albertu. Díky komu se ale takový projekt stane?

Více »
9. 12. 2024
Blog
HR
Logio

SQL a jak ho využíváme u nás v SW (aneb bez čeho se v Logio neobejdeme)

V Logio využíváme SQL (konkrétně MariaDB, komunitního nástupce MySQL) od samého počátku.

Více »
8. 11. 2024

Služby

Automatizace
Business Inteligence
Distribuční logistika
Dynamická simulace
Procesy a Informační systémy
Produktové portfolio
Řízení zásob
Sales & Operations Planning
Skladová logistika
Supply Chain Management
Údržba
Výroba

Odvětví

Maloobchod a Internetový obchod
Velkoobchod
Rychloobrátkové zboží
Zpracovatelský průmysl
Automobilový průmysl
Logistické služby
Těžký průmysl

Případové studie

Maloobchod a internetový obchod
Velkoobchod
Rychloobrátkové zboží
Zpracovatelský průmysl
Automobilový průmysl
Logistické služby
Těžký průmysl

Odkazy

Blog
Infografiky
O nás

Kontakt

logio@logio.cz
+420 771 523 355

Evropská 2588/33a,
160 00 Praha 6

Contact

logio@logio.com
+420 771 523 355

Evropská 2588/33a
160 00 Praha 6
Czech Republic

© 2023 Logio
  • No translations available for this page
Spravovat souhlas s cookies

Abychom vám mohli nabídnout co nejpříjemnější zážitek při procházení webu, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečná ID na tomto webu. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může ovlivnit fungování stránek.

Nezbytně nutné cookies Vždy aktivní
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu. Bez nich by webové stránky nefungovaly správně.
Preference
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu. Bez nich by webové stránky nefungovaly správně.
Analytické cookies
Tyto soubory cookies umožňují sledovat návštěvnost webových stránek a další statistiky. Tyto soubory cookies umožňují sledovat návštěvnost webových stránek a další statistiky.
Marketingové cookies
Tyto cookies mohou být nastaveny skrze naše webové stránky reklamními partnery. Tyto společnosti je mohou použít k vytvoření profilu vašich zájmů a zobrazování příslušných reklam na jiných webových stránkách.
Spravovat možnosti Manage services Manage {vendor_count} vendors Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit preference
{title} {title} {title}

Chceš se k nám přidat?


    Vyplň krátký formulář a my se hned ozveme!





    nebo pošli



    * Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.

    Než nám odpovědi odešleš, přečti si prosím, jakým způsobem poskytnuté osobní údaje uchováváme a zpracováváme.





    Chceš se k nám přidat?


      Vyplň krátký formulář a my se hned ozveme!





      nebo pošli



      * Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.

      Než nám odpovědi odešleš, přečti si prosím, jakým způsobem poskytnuté osobní údaje uchováváme a zpracováváme.