Máte benefity? A můžeme je vidět? Musíte!
Různými výhodami pro zaměstnance se ohání prakticky každá firma, ale ne vždy jsou tak atraktivní, jak vám je potenciální zaměstnavatelé představují. Jak je to ale u nás? Pojďme se na něj podívat.
Logio bude na vybraných projektech v oblasti řízení dodavatelských řetězců spolupracovat s mezinárodní poradenskou společností Deloitte. Obě společnosti budou v první fázi spolupracovat v oblastech „Customer” a „Sales and Operations Planning”. Společně tak klientům poskytnou holistický pohled na prodejní proces, a tím umožní ještě efektivnější a koordinované plánování výroby a prodejů.
Deloitte bude v tomto partnerství poskytovat převážně své know-how v oblasti Customer Insights, dynamické cenotvorby a personalizace. Logio na tuto práci naváže svým řešením v oblasti plánování prodejů a řízení dodavatelského řetězce.
Partnerství se nebude týkat pouze projektů realizovaných v České republice, ale také projektů v rámci celé střední Evropy.
„Logio má s Deloitte podobnou kulturu týmů a podobný přístup k řešení komplexních situací dnešních firem. Stejně jako u nás je jejich přístup založený na datech, automatizaci a také odvážně prozkoumává zapojení strojového učení a umělé inteligence do řízení podnikových procesů,“ dodává Jan Balatka, vedoucí partner Deloitte pro analytické služby ve střední Evropě.
„I když je Deloitte absolutní špička v oblasti poradenských služeb, přeci jen nastávají situace, kdy si k ruce pozve dynamickou českou firmu, která věří v matematiku a opírá se o zdravý český selský rozum,“ říká ředitel společnosti Logio Marek Šucha.
Jak klientům spolupráce Deloitte a Logia pomůže?
Pouze 10 procent firem umí v dnešní době dokonale propojit strategii s operativou. Zbylých 90 procent zbytečně plýtvá, a přichází tak o zisk. Deloitte a Logio přetaví synergie svých dlouholetých zkušeností v komplexní řešení pro konkrétní klienty.
Právě komplexní přístup je potřebný pro důsledné propojení jednotlivých firemních oddělení. Díky tomu se veškeré informace propíší celým dodavatelským řetězcem, od prodejen až do výroby. Takové propojení je přitom opřené o jeden centrální systém. Uvnitř firem tak existuje pouze „jedna pravda“ a jednoduše řečeno pravá ruka ví, co dělá ta levá.
Přístup v řízení firmy založený na datech a datových modelech pak vede k tomu, že zákazník dostane dobrou nabídku šitou na míru. Zboží je zároveň k dispozici v potřebném množství a doručené v co nejkratší době.
Různými výhodami pro zaměstnance se ohání prakticky každá firma, ale ne vždy jsou tak atraktivní, jak vám je potenciální zaměstnavatelé představují. Jak je to ale u nás? Pojďme se na něj podívat.
Home office. Někteří ho milují, jiní se ho děsí. Pracovat z domova přináší spoustu výhod a svobod, ale taky zodpovědnosti.
Martin Plajner je vedoucí oddělení R&D. Má pod svým vedením i naše Trainees. Zeptali jsme se ho, jaké to je být leaderem v Logio, jak k tomu přistupuje a jaké výzvy ho v budoucnu čekají.
Pojďme si připomenout ty nejlepší akce v Logio za rok 2023.
Abychom vám mohli nabídnout co nejpříjemnější zážitek při procházení webu, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečná ID na tomto webu. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může ovlivnit fungování stránek.