Firma SKF si udržuje přední postavení v celosvětové produkci ložisek. V poslední době firma prošla reorganizací, která vedla k centralizaci řízení prodeje v rámci regionu EMEA. Oslovili nás, abychom jim pomohli identifikovat nové synergie a spojení „zákazník – produkt“, které by vedly k novým příležitostem prodeje.
analýza produktového a zákaznického portfolia
Pomocí strojového učení jsme zanalyzovali produktové a zákaznické portfolio s více než 207 mil. kombinací mezi produkty a zákazníky.
Díky našim zkušenostem v oblasti Business Intelligence jsme změřili podobnost nákupních košíků zákazníků a identifikovali jsme potenciály k dalšímu prodeji a zajímavým maržím.
Vazeb mezi produkty a zákazníky
Abychom vám mohli nabídnout co nejpříjemnější zážitek při procházení webu, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečná ID na tomto webu. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může ovlivnit fungování stránek.