Distribuce

Distribuci vnímáme jako klíčovou oblast logistiky. Vhodnou distribuční strategií jste totiž schopni ovlivnit až 80 % logistických nákladů. Ať už vstupujete na nové trhy, měníte sortiment nebo třeba distribuční kanál, připravíme vám optimální a komplexní strategii. Poradíme, jak optimalizovat náklady na distribuci, jaké využít synergie, nebo kdy se spolehnout na vlastní kapacity a kdy je lepší sáhnout po externím dodavateli. Dokážeme vám pomoci ve všech částech vaší distribuce. Najdeme příležitosti, vymyslíme a zrealizujeme plán a vyhodnotíme výsledky.

Analýza distribuce

V rámci analýzy distribuce odhalíme, kde jsou „třecí plochy“ a zjistíme jejich hlavní příčiny. Analýza obsahuje komplexní vyhodnocení topologie distribuční sítě, plánování dopravy, řízení vozového parku, reverzní logistiky nebo controllingu a efektivity distribuce.

Distribuční strategie

Vytvoříme pro vás různé scénáře distribučních modelů a porovnáme je mezi sebou i se současným stavem. Doporučíme vám nejlepší řešení a nasimulujeme, na co bude mít změna dopad uvnitř i vně vaší firmy. Popíšeme rizika, vyčíslíme investice, provozní náklady a doporučíme, kdy je na změnu vhodný čas.

Optimalizace distribuce

Jak optimalizovat náklady na distribuci a zvýšit její efektivitu? Třeba synergií distribučních toků, nastavením optimálních rozvozových plánů a časových oken, optimálním plánováním denních tras a vytížením aut. To vše s podporou vhodných informačních systémů. Pomůžeme vám s přípravou i samotnou implementací.

Vyhodnocování implementovaných změn

Důležitou fází všech projektů je jejich vyhodnocení. Můžete si tak ověřit, jestli jste dosáhli stanovených cílů a definovaných přínosů, jestli jsou stále aktuální vstupní parametry a premisy nebo jak se můžete dál zlepšovat. I v téhle fázi jsme připraveni vám pomoci.

Augmented reporting a dashboardy

Všechna zásadní data z vaší firmy přehledně na jednom místě? Proč ne. Napojíme se na vaše datové zdroje a vytvoříme automatizovaný reporting, díky kterému budete moci dělat rychlá a správná rozhodnutí. Vizualizace dat formou přehledných dashboardů na jedné obrazovce pomáhá vytvořit „jednu pravdu“ v rámci celé firmy a eliminovat případné chyby.