
Candidate experience
Candidate experience v Logiu očima Sany a Martina: Jak vypadá přijetí nováčka a proč na tom záleží.
Vyhlášení nouzového stavu kamiony z českých dálnic ve velkém nevyhnalo. Počet registračních značek náklaďáků, které projely alespoň jeden mýtný úsek, se snížil pouze o desetinu. Jak je tedy možné, že kamionů opticky ubylo? Je to jednoduché. Když se podíváme na data od společnosti CzechToll, která má výběr mýta na starosti, vyplývá z nich následující: Po vyhlášení nouzového stavu kamiony na tuzemských dálnicích najely o třetinu méně kilometrů. Na dálnicích a zpoplatněných silnicích první třídy tedy jezdily především nákladní auta, která je používala na krátké úseky. Vypadly hlavně dálkové trasy. Nejmenší průměrný nájezd na registrační značku zaznamenal mýtný systém ve 14. týdnu tohoto roku, a to pouhých 305 km. Důvod je jednoduchý – výrobu postupně zastavily automobilky a s nimi i jejich subdodavatelé. Dá se tedy předpokládat, že s obnovením výroby aut se dálnice zároveň zaplní auty nákladními.
Candidate experience v Logiu očima Sany a Martina: Jak vypadá přijetí nováčka a proč na tom záleží.
Konzultačně-technologická společnost Logio uzavřela fiskální rok 2024 s celkovými tržbami téměř 320 mil. Kč a očekávaným ziskem téměř 63 mil. Kč.
Náš vlastní software VERITICO pomáhá řídit business třeba v Albertu. Díky komu se ale takový projekt stane?
V Logio využíváme SQL (konkrétně MariaDB, komunitního nástupce MySQL) od samého počátku.
Abychom vám mohli nabídnout co nejpříjemnější zážitek při procházení webu, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečná ID na tomto webu. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může ovlivnit fungování stránek.