logio_logio_20letlogio-G-green-CMYKlogio_logio_20letapple-icon-180x180
  • Služby
  • Software
  • Odvětví
  • Business Intelligence
  • Případové studie
  • O nás
    • O firmě
    • Blog
    • Podcast
  • Kariéra 🆕
    • Volné pozice
    • Trainee program
    • Logio Supply Chain Masters 🆕
  • Kontaktujte nás
  • ČeštinaČeština
    • ČeštinaČeština
    • EnglishEnglish
  • Home
  • Blog Big data
  • Logio ÚL 2018 je za námi
7. 5. 2018
Categories
  • Big data
  • Konference
  • Logio
  • Příklady z praxe
Tags
  • firemní kultura
  • konference

Logio ÚL 2018 je za námi

7 května, 2018

Letošní ÚL je za námi a tak je ideální čas se ohlédnout a zrekapitulovat o čem byl.

Marek Prach (Plzeňský Prazdroj) – keynote

Marek ve svém příspěvku mluvil o rovnováze, která je tak potřebná zejména pro oblast logistiky. Dotknul se tvrdého (měřitelného) přístupu, kdy firma existuje z důvodu, aby byla zisková a jako protiklad postavil měkký přístup reprezentovaný účelem proč firma vůbec existuje. Své inspirativní vystoupení zakončil třemi reálnými příklady z praxe, které ukazovaly, že někdy to co nelze změřit má obrovskou hodnotu stejně jako věci, které nelze predikovat a díky tomu v krátkodobém horizontu mohou firmě výrazně uškodit, ale na druhou stranu z dlohodobého hlediska zajišťují novou a výrazně silnější rovnováhu a znalost firmy. Plzeňskému Prazdroji patří velký dík za to, že nás obdaroval tím nejcenějším co má, tankovou Plzní a nejlepším výčepním široko daleko, Otou Haurythunem.

Tomáš Formánek (Logio)

Vizí Logia je postavit novou generaci řešení pro S&OP (Sales and Operations Planning). Postavit skutečný model firmy, podle kterého může management rozhodovat o libovolném směrování firmy. Ve firmách často dochází k nesouladu mezi strategií a operativou. Tyto dva světy si těžko rozumí. Hlavní příčinou bývá zastaralá oranizační struktura. Ještě aby ne, vždyť jde o technologii starou 5 000 let. A druhou příčinnou je neexistence řešení, které je postaveno na skutečných a detailních datech firmy. Jak se říká, dáběl je schovaný v detailech. Firma tak dostatečně dopředu odhalí svá úzká místa bude moci prakticky ihned reagovat a posílit danou část firmy. Tato vize má za cíl vzít metodiku, která tu s námi existuje už více než 30 let a posunout ji o pořádný kus díky novým technologiím a možnostem. Přínosy pro firmy mohou být skutečně obrovské, vedle zvýšení ziskovosti minimálně o 7% stojí i významné odstranění zbytečného stresu a frustrace.

Peter Fedoročko (Stories)

Peter ukázal to, co se úspěšněmu českému startupu Stories podařilo za 1,5 roku tvrdé práce. Prakticky od nuly vybudovali revoluční řešení pro řízení firem. Stories jsou postavené na automatickém vyhodnocování všech dat, kterými firma disponuje. Dokáží ve firmě identifikovat nejvetší potenciály, kterými by se manažeři meli zabývat. Gartner je na své letošní konferenci pasoval do role leadera v oblasti Augmented Analytics. Jejich vizí je budoucnost, ve které má manažer k dispozici „brýle“, které mu pomohou nahledánout do reality, která se ve firmě skutečně děje. Bude to pak tak trochu Supermanažer.

Přemysl Rubeš (Yieldigo a Bohemia Venture Capital)

Vystoupení Přemka bylo o velké vizi, která je o propojení českých chytrých mozků se skutečnými příležitostmi, které jsou ve firmách. Potkává spousty špičkových českých vědců, kteří jsou totálními experty v oblasti matematiky a programování, ale bohužel jim chybí to podstatné a to je znalost toho jaké výzvy řeší běžné firmy. Celou myšlenku ukázal na praktickém příkladu českého startupu Yieldigo, které za 2 roky dokázalo vyvinout ojedinělý algortimus na tzv. dynamic pricing. Dokáží firmám zejména v Retailu kontinuálně optimalizovat ceny a díky tomu přinést zvýšení ziskovosti v průměru o 7-13%. Přemek chce zapojit české firmy do toho, aby byly schopny definovat své výzvy a příležitosti a předat je tak do řešení špičkových českých hlav, které dokáží najít to nejlepší možné řešení.

Jan Vojáček (Endala)

Honza ve svém oboru způsobuje relativně velkou revoluci. Společně s týmem Endaly se snaží vytáhnout současnou medicínu o 22 let dopředu, tak aby byla zase aktuální a lékaři mohli používat ty nejmodernější postupy a znalosti. Přednáška strhla naprostou většinu publika, protože se týká toho nejcenějšího co máme. Našeho zdraví. Honza ukázal jak je důležité vnímat člověka jako celek, jak hledat rovnováhu a jak chápat nemoci. Jak říká, on sám nejraději léčí ty zdravé.

Aleš Kotěra (Sklizeno, My Food Centre)

Aleš ukázal co stojí za docela novým projektem My Food Centre, které má za cíl aktivně podporovat české farmáře. Pomáhají farmářům s logistikou, která je pro tyto menší dodavatele náročná. Pomáhají s kvalitou a inspirací. Jejich cíl je jednoduchý: umožňují malým výrobcům vyrůst, soustředit se na své skvělé produkty a přinášet novou inspiraci. Sklizeno, které za tímto projektem stojí společně s Náš Grunt a RSJ, má jedny z nejtvrdších podmínek kvality na trhu a díky tomu poskytuje zákazníkům skutečné pouze to nejlepší z české i zahraniční produkce. A to samé učí i samotné dodavatele. Hlavními distibučními kanály jsou pak prodejny sítě Sklizeno a Rohlik.cz.

Jan Bílý

Jan a konstelace je něco jako den a noc. Nelze je od sebe oddělit. Systemickým konstelacím se věnuje už přes dvacet let. Konstelace byly hlavním tématem letošního ÚLu. Je to metoda, která vždy pracuje s celkem. A je v podstatě jedno jestli pracujete například s rodinou anebo s celou firmou. Vždy je zapotřebí vidět celou scénu, všechny role, vztahy mezi nimi a i to jak jsou mezi sebou postaveny. Jak říká Jan, konstelace často ukazují alternativní pohled na skutečnost. Umožňují účastníkům pochopit jaké jsou jejich motivace a co je zapotřebí k tomu, aby se cítíli lépe a našli svoji rovnováhu. Jan ukázal i praktickou konstelaci na téma světových měn.

Logio ženy (Logio)

Tohle byl experiment, ale vyšel skvěle. Na podium se postavily ženy z Logia a sebevědomě a upřímně ukázaly jaké to je žít ve firmě, kterou založilo 5 chlapů. Navíc Logio podniká v oboru, který je taky tak trochu mužskou dominantou.

Ukázaly svoji odvahu se kterou dokázaly najít svoji komfortní zónu. Když se daří jim tak se daří i zbytku firmy, protože ženy dokáží pečovat a starat se. A jak se říká tak za každým úspěšným mužem stojí stejně úspěšná žena. Vše je o nalezení té správné rovnováhy. Logio ženám patří velký respekt, že se nebály vystoupit a ukázat jak jsou důležité emoce a intuice.

Hynek Dařbuján (Logio)

Hynek je král. Jeho vystoupení „Na stojáka“ už patří neoddělitelně k ÚLu. Zamyslel se nad tím zdali je podpora zákazníků skutečné peklo? Všechny nás pobavil svým pohledem na spojení nebe a pekla a paralelou s mrakodrapem. Nemá cenu to popisovat, stačilo, že se většina účastníků smála od začátku do konce. Respekt!

A závěrem je důležité poděkovat všem, kteří letošní ÚL organizovali. Díky moc!

Další na blogu
Blog
HR
Inspirace

Candidate experience

Candidate experience v Logiu očima Sany a Martina: Jak vypadá přijetí nováčka a proč na tom záleží.

Více »
9. 4. 2025
Blog
Logio

Nový obchodní ředitel Logio: Filip Zapletal pomůže s globálním růstem

Konzultačně-technologická společnost Logio uzavřela fiskální rok 2024 s celkovými tržbami téměř 320 mil. Kč a očekávaným ziskem téměř 63 mil. Kč.

Více »
15. 1. 2025
Blog
HR
Konference
Logio

Jak v Logio píšeme software

Náš vlastní software VERITICO pomáhá řídit business třeba v Albertu. Díky komu se ale takový projekt stane?

Více »
9. 12. 2024
Blog
HR
Logio

SQL a jak ho využíváme u nás v SW (aneb bez čeho se v Logio neobejdeme)

V Logio využíváme SQL (konkrétně MariaDB, komunitního nástupce MySQL) od samého počátku.

Více »
8. 11. 2024

Služby

Automatizace
Business Inteligence
Distribuční logistika
Dynamická simulace
Procesy a Informační systémy
Produktové portfolio
Řízení zásob
Sales & Operations Planning
Skladová logistika
Supply Chain Management
Údržba
Výroba

Odvětví

Maloobchod a Internetový obchod
Velkoobchod
Rychloobrátkové zboží
Zpracovatelský průmysl
Automobilový průmysl
Logistické služby
Těžký průmysl

Případové studie

Maloobchod a internetový obchod
Velkoobchod
Rychloobrátkové zboží
Zpracovatelský průmysl
Automobilový průmysl
Logistické služby
Těžký průmysl

Odkazy

Blog
Infografiky
O nás

Kontakt

logio@logio.cz
+420 771 523 355

Evropská 2588/33a,
160 00 Praha 6

Contact

logio@logio.com
+420 771 523 355

Evropská 2588/33a
160 00 Praha 6
Czech Republic

© 2023 Logio
  • No translations available for this page
Spravovat souhlas s cookies

Abychom vám mohli nabídnout co nejpříjemnější zážitek při procházení webu, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečná ID na tomto webu. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může ovlivnit fungování stránek.

Nezbytně nutné cookies Vždy aktivní
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu. Bez nich by webové stránky nefungovaly správně.
Preference
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu. Bez nich by webové stránky nefungovaly správně.
Analytické cookies
Tyto soubory cookies umožňují sledovat návštěvnost webových stránek a další statistiky. Tyto soubory cookies umožňují sledovat návštěvnost webových stránek a další statistiky.
Marketingové cookies
Tyto cookies mohou být nastaveny skrze naše webové stránky reklamními partnery. Tyto společnosti je mohou použít k vytvoření profilu vašich zájmů a zobrazování příslušných reklam na jiných webových stránkách.
Spravovat možnosti Manage services Manage {vendor_count} vendors Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit preference
{title} {title} {title}

Chceš se k nám přidat?


    Vyplň krátký formulář a my se hned ozveme!





    nebo pošli



    * Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.

    Než nám odpovědi odešleš, přečti si prosím, jakým způsobem poskytnuté osobní údaje uchováváme a zpracováváme.





    Chceš se k nám přidat?


      Vyplň krátký formulář a my se hned ozveme!





      nebo pošli



      * Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.

      Než nám odpovědi odešleš, přečti si prosím, jakým způsobem poskytnuté osobní údaje uchováváme a zpracováváme.