Maloobchod a internetový obchod
Zákazník je stále náročnější a chce mít vše hned, což vede k potřebě zdokonalovat distribuci, rozšiřovat sortiment a prodávat přes e-commerce kanály i v klasickém retailu. Obchodníci tak musejí dokonale využít všechny prvky „4P“ – produkt, cenu, promoce a dostupnost zboží. Zároveň musejí co nejlépe poznat svého zákazníka, aby byli schopni mu nabídnout přesně to, pro co si přišel. Se vším dnes pomůže umělá inteligence nebo pokročilé matematické modely. Třeba produktové portfolio může být optimálně poskládané, aby byla vaše marže nebo tržby co nejvyšší. Správnou cenotvorbou můžete výrazně zvýšit svoje zisky. Díky správným zásobám nemáte plné sklady nepotřebného zboží, nebo naopak prázdné regály. A promoční akce můžete dělat tak, aby byly efektivní a atraktivní pro zákazníky. S tím vším vám Logio poradí a pomůže.