ROZHOVOR S MARKEM KOVÁČEM

Projekt prošel během 3 let několika změnami. Zažili jsme krušné časy, ale také mnoho úspěchů. Dokázal byste popsat nějaké největší / nejzajímavější změny, ke kterým během projektu došlo?

V rámci projektu došlo k úpravě návrhu řešení pro propagaci promočních cen, jelikož původně navrhnuté řešení se ukázalo z důvodu jiných než očekávaných vstupů jako nevhodné. Z důvodu komplexnosti problému a vnějšímu tlaku šlo určitě o nejzajímavější a nejsložitější situaci. Za zmínku stojí určitě také start projektu, kdy jsme se podíleli na technické a business analýze. Z pár stránkového dokumentu jsme nakonec vytvořili celkem obsáhlý základ celého projektu. I když jsme se snažili analyzovat všechny možné části projektu v úvodu, i tak se našlo spoustu nedomyšlených situací a aplikačních vazeb.

Specifikum tohoto projektu bylo určitě to, že následné rozšiřování aplikace bylo v podobném rozsahu jako původní zadání.

Co naučil projekt vás osobně a jaký přínos měla spolupráce pro celou společnost Atreo?

Naučilo nás to pracovat s daty, které mají jak velký objem, tak i velkou komplexnost / provázanost.

Přínosem bylo nahlédnutí pod pokličku – jak to obecně funguje ve větších společnostech, jako je Logio. Měli jsme možnost se inspirovat v tom, jakým způsobem je nastaveno projektové řízení, komunikace, interní procesy atd. Jinými slovy, dostali jsme příležitost naučit se novým věcem od zkušených odborníků.

Tato spolupráce byla určitě jedním z našich největších projektů. Přínosem bylo pro nás také nahlédnutí do fungování business procesu Albertu.

Když se řekne Logio, vidíme tam: odbornost, dodržování domluv jak na manažerské, tak vývojářské úrovni.

Když se řekne Logio, co si jako první vybavíte? Jaké pocity ve vás naše společné působení (snad spolupráce) zanechalo?

Tato otázka tak trošku souvisí s otázkou předchozí. Jak píšeme, mohli jsme se učit od zkušených lidí v oboru.

Když se řekne Logio, vidíme tam: odbornost, dodržování domluv jak na manažerské, tak vývojářské úrovni. Líbil se nám také férový přístup, až bychom řekli, že jsme nespolupracovali na úrovni dodavatel – odběratel, ale celou spolupráci bychom nazvali spíše partnerstvím – kdykoli bylo potřeba, bylo nám Logio k dispozici a vždy jsme našli společná kompromisní řešení. Na Logio se nám také líbí, že je zodpovědné vůči svým zákazníkům a dbá na to, aby dodrželo své závazky.

Čeho si na naší spolupráci nejvíce vážíte vy osobně?

Vlídného přístupu osob, se kterými spolupracujeme, ať už jde o IT analytiky, project managera, IT servis, architekty řešení a podobně. Jedná se cca o 5 – 6 lidí. 

Celkově oceňujeme dobrou firemní kulturu a přívětivé prostředí, to jsou základní předpoklady pro spokojenou spolupráci.

No a závěrem bychom chtěli speciálně poděkovat hlavně Markétě Šuchové a Otovi Hausmannovi, k nim jsme měli po celou dobu projektu nejblíže a díky nim v nás tato spolupráce zachovala pozitivní pocity. Pokud jsme výše zmínili slova jako férovost, odbornost, vstřícnost a profesionalita, můžeme je klidně zaměnit spojením Markéta a Oto.