Řízení zásob

Dostupnost klíčových položek umíme zvýšit až na 99 %.

Jako obchodní firma musíte často vyhovět náročným požadavkům svých zákazníků. Ti chtějí mít možnost širokého výběru zboží s dodávkou nejlépe ještě dnes doma a s dopravou zdarma. Samozřejmě ve 100% kvalitě a za nejlepší cenu.

My vám pomůžeme nejen nastavit optimální produktové portfolio, ale také celý proces řízení zásob. Co to pro vás ale vlastně znamená? Například to, že zvýšíme dostupnost položek, a to v jakékoliv prodejní sezóně. Poradíme vám, jak vhodně investovat vázaný kapitál, abyste drželi skladem především klíčové položky a zbavili jste se ležáků. Díky našemu SW se zrychlí proces objednání až o polovinu a nákupčím se uvolní ruce pro další činnosti, jako je například péče o zákazníky. Kdyby vám to pořád nepřišlo dost, tak určitě stojí za zmínku, že při tom všem navíc minimalizujeme objem neprodaného zboží, které byste nakonec museli vyhodit.

snížení vázaného kapitálu o 20 %

zvýšení dostupnosti položek pro zákazníka na 99 %+

automatizace procesů
- úspora času o 50 %

Analýza zásob

Chcete vědět, jaká je struktura zásob ve výrobě, na skladech či na regálech prodejen? Kolik držíte v zásobách vázaného kapitálu, kolik z toho jsou ležáky a jaká je úroveň dostupnosti zboží? Zmapujeme rozmístění zásob a materiálové toky v celém dodavatelském řetězci a zjistíme, kde se suroviny či zboží hromadí neefektivně.

Strategie řízení zásob

Jak mít zásoby pod kontrolou? Definovaným ukazatelům nastavíme cíle a navrhneme akční kroky k jejich dosažení. Zaměříme se na strukturu dodavatelského řetězce a toky v něm, na způsob plánování prodeje, na organizaci nákupu či způsob objednávání. To vše zahrneme do komplexní strategie řízení zásob. Máme zkušenosti i s konkrétními nástroji a jejich začleněním do vaší stávající IT architektury.

Optimalizace zásob a automatické objednávání

Využívejte předpověď poptávky k řízení zásob. Naše softwarové řešení využívající pokročilou matematiku a umělou inteligenci vám pomůže centralizovat nákup, přesněji předpovídat (forecastovat) prodeje či zautomatizovat objednávání. Všechny tyto faktory zohledníme a vytvoříme ideální seznam objednávek, aby nedocházelo k výpadkům ani nadzásobám.

Řízení promočních akcí

Pomůžeme vám s centrálním řízením promočních akcí tak, aby korespondovaly s obchodními cíli společnosti, byly efektivně řízené a atraktivní pro zákazníky. Poradíme vám s tvorbou letáku (jaké položky, za jakou cenu a kdy dát do slevové akce), s plánováním slev i s jejich správným vyhodnocením.

Assortment Management

Správa obsáhlého portfolia produktů je sama o sobě obtížná. Pomocí umělé inteligence nejen, že vyhledáme slabé produkty ukryté v silných kategoriích, ale zároveň přizpůsobíme váš sortiment lokálním požadavkům zákazníků v jednotlivých obchodech nebo prodejních kanálech. Sortiment umíme zredukovat nebo doplnit tak, abychom maximálně využili prodejní plochu.

Software

bridge-logo

Bridge propojuje jednotlivé části firmy s využitím umělé inteligence. Podpoří vás optimalizací běžných a promočních cen. Předpoví prodeje na úrovni distribučních center i skladu a navrhne transfery a objednávky pro zboží jak do obchodů, tak k vašim dodavatelům. Informace se neztratí mezi jednotlivými procesy a odděleními. Promoční akce budou mít dostatečné zásoby k uspokojení poptávky, takže můžete realizovat vaše plány a dosáhnout vyšších marží a tržeb. Přesný inventory management respektující váš distribuční model zajistí, že zásoby budou na svém místě včas – bez zbytečných odpisů a stock-outů. Přejděte na systém jedné pravdy.

Můžeme vaší firmě pomoct k lepším výsledkům?

Pošlete nám nezávaznou poptávku.