logio_logio_20letlogio-G-green-CMYKlogio_logio_20letapple-icon-180x180
  • Služby
  • Software
  • Odvětví
  • Business Intelligence
  • Případové studie
  • O nás
    • O firmě
    • Blog
    • Podcast
  • Kariéra 🆕
    • Volné pozice
    • Trainee program
    • Logio Supply Chain Masters 🆕
  • Kontaktujte nás
  • ČeštinaČeština
    • ČeštinaČeština
    • EnglishEnglish
  • Home
  • Blog Inspirace
  • Co bude letos hýbat maloobchodem?
16. 1. 2018
Categories
  • Inspirace
  • Konference
  • Logio
Tags
  • balanc
  • logistika
  • tipy

Co bude letos hýbat maloobchodem?

16 ledna, 2018
Jako každý rok i letos zavítáme na akci, která předznamenává a určuje zásadní témata maloobchodu minimálně na celý další rok. Máme k tomu opět dost co říct. Chcete vědět, co bude hýbat v roce 2018 maloobchodem?
Tématem letošního ročníku Retail Summitu je BALANCE nebo taky Hledání rovnováhy na novém trhu. Logio se stalo zlatým partnerem právě protože se snažíme pomáhat našim klientům v hledání rovnováhy vně i uvnitř firmy už dlouhá léta. Je to od začátku našeho vzniku hlavní poselství. Identifikujeme zbytečná plýtvání a odstraňujeme je. A to vždy vyžaduje najít rovnováhu mezi tím co si přeje zákazník a čeho je firma racionálně schopna.
 

Pořád ta samá maloobchodní písnička…

Přes 7 tisíc lidí hlasovalo, co je štve na současném maloobchodu. A je to pořád to samé, chybějící zboží z letáku, matoucí slevy, zkažené ovoce a zelenina a další. S promo akcemi a jejich nesmyslným nastavením se snažíme už dlouho aktivně bojovat. Pro tento rok jsme ale vytipovali další strategické oblasti, které mohou výrazně zahýbat celým trhem a uspořit zbytečné peníze, kterými se dnes plýtvá.
 

Produkty, které nechtějí zákazníci ani prodejci

Prvním z nich je samotná skladba produktového portfolia, které obchodníci nabízí. Každým rokem se rozšiřuje a stále to nebere konce. Přitom stačí jednoduché pravidlo, jedno dovnitř, jedno ven. Umět se vždy rozloučit s částí produktů, které už nemají v nabídce co dělat. Tohle nikdo z obchodníků nedělá a vede to ke zbytečně vysokým nákladům podél celého dodavatelského řetězce. Více category manažerů, více disponentů na nákupu, vyšší nároky na systémovou podporu, vyšší komplexita rozhodování, vyšší počet vazeb mezi produkty, kterému už nikdo z lidí nemá šanci rozumět a tuna dalších aspektů. Je to na samotném vrcholu firemní pyramidy a firma tím dokáže uspořit desítky procent v nákladech. My přicházíme s řešením, které interně nazýváme Produktová zabijačka. Na Retail Summitu ukážeme i konkrétní čísla z reálných firem jak v ČR tak na Slovensku.
 

Řekni mi kdo jsi a já ti řeknu za kolik prodávat

Druhou oblastí je dynamická anebo taky optimální cenotvorba. Obchodníci vyhazují doslova oknem spoustu peněz jenom díky tomu, že kopírují chování svých konkurentů anebo tím, že nejsou schopni správně pracovat s cenami v rámci celého portfolia. Opět přicházíme s hotovým řešením postaveným na umělé inteligenci, která dokáže určit optimální cenu pro každou jednu položku v nabídce. A každý den nebo týden hledat nové a nové ceny, které odpovídají podmínkách na trhu včetně chování konkurentů, počasí a dalších proměnných. Na Retail Summitu ukážeme případovou studii.
 
Přijďte se podívat na Retail Summit, kde budeme vystupovat v rámci hlavního programu.
Těšíme se na Vás!
Logio
 
Další na blogu
Blog
HR
Inspirace

Candidate experience

Candidate experience v Logiu očima Sany a Martina: Jak vypadá přijetí nováčka a proč na tom záleží.

Více »
9. 4. 2025
Blog
Logio

Nový obchodní ředitel Logio: Filip Zapletal pomůže s globálním růstem

Konzultačně-technologická společnost Logio uzavřela fiskální rok 2024 s celkovými tržbami téměř 320 mil. Kč a očekávaným ziskem téměř 63 mil. Kč.

Více »
15. 1. 2025
Blog
HR
Konference
Logio

Jak v Logio píšeme software

Náš vlastní software VERITICO pomáhá řídit business třeba v Albertu. Díky komu se ale takový projekt stane?

Více »
9. 12. 2024
Blog
HR
Logio

SQL a jak ho využíváme u nás v SW (aneb bez čeho se v Logio neobejdeme)

V Logio využíváme SQL (konkrétně MariaDB, komunitního nástupce MySQL) od samého počátku.

Více »
8. 11. 2024

Služby

Automatizace
Business Inteligence
Distribuční logistika
Dynamická simulace
Procesy a Informační systémy
Produktové portfolio
Řízení zásob
Sales & Operations Planning
Skladová logistika
Supply Chain Management
Údržba
Výroba

Odvětví

Maloobchod a Internetový obchod
Velkoobchod
Rychloobrátkové zboží
Zpracovatelský průmysl
Automobilový průmysl
Logistické služby
Těžký průmysl

Případové studie

Maloobchod a internetový obchod
Velkoobchod
Rychloobrátkové zboží
Zpracovatelský průmysl
Automobilový průmysl
Logistické služby
Těžký průmysl

Odkazy

Blog
Infografiky
O nás

Kontakt

logio@logio.cz
+420 771 523 355

Evropská 2588/33a,
160 00 Praha 6

Contact

logio@logio.com
+420 771 523 355

Evropská 2588/33a
160 00 Praha 6
Czech Republic

© 2023 Logio
  • No translations available for this page
Spravovat souhlas s cookies

Abychom vám mohli nabídnout co nejpříjemnější zážitek při procházení webu, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečná ID na tomto webu. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může ovlivnit fungování stránek.

Nezbytně nutné cookies Vždy aktivní
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu. Bez nich by webové stránky nefungovaly správně.
Preference
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu. Bez nich by webové stránky nefungovaly správně.
Analytické cookies
Tyto soubory cookies umožňují sledovat návštěvnost webových stránek a další statistiky. Tyto soubory cookies umožňují sledovat návštěvnost webových stránek a další statistiky.
Marketingové cookies
Tyto cookies mohou být nastaveny skrze naše webové stránky reklamními partnery. Tyto společnosti je mohou použít k vytvoření profilu vašich zájmů a zobrazování příslušných reklam na jiných webových stránkách.
Spravovat možnosti Manage services Manage {vendor_count} vendors Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit preference
{title} {title} {title}

Chceš se k nám přidat?


    Vyplň krátký formulář a my se hned ozveme!





    nebo pošli



    * Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.

    Než nám odpovědi odešleš, přečti si prosím, jakým způsobem poskytnuté osobní údaje uchováváme a zpracováváme.





    Chceš se k nám přidat?


      Vyplň krátký formulář a my se hned ozveme!





      nebo pošli



      * Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.

      Než nám odpovědi odešleš, přečti si prosím, jakým způsobem poskytnuté osobní údaje uchováváme a zpracováváme.