S čím vám pomůžeme?

Naši klienti řeší výzvy, které jim jejich dodavatelský řetězec předkládá a Logio je zde proto, aby klientům pomohlo tyto výzvy správně pojmenovat, přesně změřit, vyřešit a vyhodnotit výsledky. Dejte nám vědět, které otázky momentálně řešíte vy a náš zástupce vám lépe poradí, jak vám můžeme pomoci. Neváhejte zaškrtnout více polí. Problémy jsou přeci jen komplexní, my víme.

“Musíme investovat do dodavatelského řetězce, ale jak nejlépe to udělat?”

To je problém, který slyšíme dnes a denně. Nevíte které technologie nakoupit? Jak správně uchopit automatizaci? Jak spočítat návratnost modernizace provozu, nebo skladu? Nebo jak se orientovat v široké nabídce dodavatelů? 

“Ať se snažíme sebevíc, stále máme nízké marže a nevíme proč?”

Ono se řekne, za tolik kupujeme, za tolik prodáváme a to mezi je marže. Jenže bez pokročilých modelů to ve velkém množství prakticky spočítat nelze. Nevíte které produkty vám vydělávají a které naopak tvoří ztrátu? Nevíte na která teritoria se zaměřit? Nevíte kteří zákazníci vám přinášejí největší zisky? Nevíte jak správně nastavit ceny?

“Když zvětšíme sklad, uspokojíme všechny zákazníky. Když ho ztenčíme, příjdeme o klienty. Jak mám najít ten správný poměr?”

To je otázka klíčová a nemá jednoznačnou odpověď, vše je třeba pečlivě spočítat a modelovat. Jak zabránit stock outu? Jak modelovat zásoby v průběhu promoakcí? Jak slevy ovlivní prodej ostatních položek? Jak správně sestavit porfolio? Jak zajistit dostupnost zboží na všech pobočkách?

“Máme konkurenční produkt, ale stále cítíme, že bychom mohli dělat práci efektivněji. Jenže jak zlepšit procesy za pochodu?”

Procesy jsou ve výsledku to, co rozhodne, jestli stihnete vyrobit, zvládnete obsloužit, nebo dosáhnete zisku. Je třeba se na to celé podívat komplexně. Máte přesně definované role v organizaci? Ví každý přesně co má dělat? A nelze to celé vymyslet znovu a lépe? Jak vůbec měřit produktivitu?

“Expanze. To nás buď proslaví, nebo zruinuje. Jak to udělat, abychom z toho vyšli vítězně?”

Každá krize je příležitost, ale bohužel, každá příležitost je i spící krize. Expanze je skvělý způsob, jak zvětšit trh. Tedy, když se správně namodeluje. Jak predikovat dopad expanze? Jak expanzi správně řídit? Jak centralizovat a co centralizovat, když už tedy expandujeme? Jak využít synergie? Jak modelovat trasy a distribuci?

“Máme obrovské množství dat, ale k čemu nám to je, když je neumíme vyhodnotit?”

Organizace produkují doslova miliardy dat. Ty však často končí na osamělých excellech, spících hluboko na firemním disku. Tak se stane, že pravá ruka neví, co dělá ta levá. Existuje ve vaší organizaci více pravd? Je pro vás obtížné propojit data mezi jednotlivými odděleními? Máte různé druhy reportů a nevíte, kterému dát přednost? Tvoříte paralelně plány, které si protiřečí?