případové studie

Rychloobrátkové zboží

1. 10. 2019

Optimalizace řízení promoakcí – Mondeléz

Mondelēz International patří téměř sto let mezi přední světové výrobce cukrovinek a pečených produktů. V současné době prodává své produkty ve 160 zemích světa. Na českém […]
1. 10. 2019

Optimalizace výroby – Viscofan

Potravinářskou firmu trápily příliš dlouhé dodací lhůty mezi dvěma fázemi výroby ve dvou různých státech. 11 dní Díky našemu řešení se krátila dodací lhůta o 11 […]
1. 10. 2019

Optimalizace produktového portfolia – HAMÉ

Největšího českého výrobce paštik a dalších konzervovaných potravin brzdil vysoký stav skladových zásob v důsledku neefektivního řízení výroby. 12 % Snížili jsme množství kapitálu vázaného v […]
1. 10. 2019

Optimalizace řízení promoakcí – Kofola

Největší český výrobce nealko nápojů potřeboval vyřešit nastavení typu a délky promočních akcí velkého množství výrobků tak, aby nebyly ztrátové. slevy pod kontrolou Slevy pod kontrolou […]
1. 10. 2019

Distribuční strategie – Plzeňský Prazdroj

Nejznámější český výrobce piva potřeboval navrhnout různé scénáře distribuční strategie s ohledem na změny trhu, které mohou v budoucnu nastat. vyšší konkurenceschopnost Vyšší konkurenceschopnost firmy jsme […]

Je i ve vašem dodavatelském řetězci co zlepšovat?

Trápí vás ušlý zisk, nízká marže či vysoké náklady? Chcete zefektivnit využití vašich zdrojů a optimalizovat procesy, ale nevíte, kde začít? Potřebujete doporučení, jak efektivně investovat a vybudovat trvale udržitelný business? 

S tím vším umíme pomoci.