Potřebujete krizově řídit Supply Chain v době COVID-19?

Koronakrizový tým Logio je připraven pomoci!

Potřebujete krizově řídit Supply Chain
v době COVID-19?

Koronakrizový tým Logio je připraven pomoci!

Pandemie onemocnění COVID-19 má dopad na všechny segmenty trhu. Připravili jsme pro vás přehled služeb, které vám pomohou zvládnout současnou situaci i následující měsíce. Věříme, že s našimi doporučeními dokážete krizově řídit vaši firmu, a projít tak turbulentním obdobím, které nás zcela jistě čeká.

Naším společným cílem je zmírnit dopady a následky aktuální situace – na vaši firmu, vaše zákazníky a ve výsledku na celou naši ekonomiku.

Co přináší koronakrize

Zastavení nebo zpomalení toku Supply chain, pokles odbytu, restrikce prodejních kanálů, nedostatek kapitálu a nejistotu budoucí poptávky či zakázek. Vzniká potřeba rychlé a efektivní adaptace na aktuální situaci.

Co prinese koronakrize4
Kde vám můžeme pomoci?

Dokážeme vašemu byznysu v mimořádné situaci plné změn pomoci i na dálku a odpovědět vám na klíčové otázky.

Které produkty prodávat?

Jak zajistit materiál pro výrobu?

Jak se změní poptávka?

Jak dostaneme zboží k zákazníkům?

Co to znamená v praxi

Produkt a prodej

1

Které produkty prodávat?

Definice krizového nákupního košíku

nalezení substitutů v portfoliu v případě stockoutů, identifikace nových Market Baskets a nových příležitostí prodeje

BENEFITY

  • okamžitá analýza prodejů a produktového portfolia
  • vizualizace změn
  • návrh krizových zásahů do produktového portfolia
  • vytvoření plánu krizového prodeje
  • definice nezbytné změny cenotvorby

Supply Chain

Jak zajistit materiál pro výrobu?

Vizibilita v krizi

automatizovaný reporting kritických SCM informací, KPI, vizualizace – vytěžení aktuálních Big Dat, datová analytika pro období nečekaných změn, vzdálená diagnostika řízení prodeje a zásob (problem-sensing)

BENEFITY

  • online aktualizované informace o stavu objednávek a dodávek
  • krizové řízení na základě nezkreslených dat, jasné informace pro jednání krizových štábů
  • možnost okamžitého vizualizování dat
  • snížení dodatečných analýz v podniku

Forecast prodeje

3

Jak se změní poptávka?

Fast adapt pro náhlé změny poptávky

datové analýzy na dálku, řízení zásob, Fast Adapt forecasting (demand sensing), demand planning, redistribuce, vzdálené konzultace řízení zásob, vizualizovaný dashboard prodeje u všech produktů

BENEFITY

  • rychlá adaptace na změny poptávky a předcházení stockoutům
  • systém včasného varování
  • správné nastavení systémů pro řízení zásob a forecasting
  • snížení počtu potřebných zaměstnanců v nákupu

Distribuce zákazníkům

4

Jak dostaneme zboží k zákazníkům?

Krizová distribuce

modely krizového zásobování, what-if scénáře, návrhy rychlých opatření pro zajištění distribuce (kam umístit nouzové crossdocky, kudy objet uzavřené oblasti), scénáře strategie pokrizové distribuce

BENEFITY

  • nouzové rozvrhy závozů
  • trasování mimo oblasti karantény
  • pružné reagování na neočekávané změny a okamžité navržení ideálních alternativních tras
  • crossdocking pro uzavřené oblasti
  • nová strategie distribuce pro pokrizové období
Nejčastější otázky
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Jsme on-line a flexibilní!

Umíme se připojit na jakékoliv vaše telekomunikační nástroje. S námi se vaše projekty nezastaví, ani pokud žádný meetingový nástroj ve firmě nepoužíváte. Na meetingy s Logio se totiž můžete připojit odkudkoliv a kdykoliv pomocí služby Google Meet.

Kde nás můžete slyšet
videokonference

WEBINÁŘ: JAK ŘÍDIT ZÁSOBY V KRIZI s Tomášem Formánkem

Pokud potřebujete poradit s krizovým řízením zásob, kontaktujte nás!

Náš tým expertů s vámi online projde živou instanci Planning Wizard a zjistí zdali máte vše správně nastavené a PW funguje optimálně. Tým datových analytiků umí prohledat vaše zdrojová data a identifikovat nad rámec PW jakékoliv další nestandardní chování ve vašich datech. Umíme navrhnout postup jak tyto extrémní situace řešit, jak je zaevidovat a poté být připraveni se k nim správně zachovat

Můžeme vás propojit s dalšími zákazníky, kteří mají PW, abyste sdíleli své zkušenosti a navzájem si pomohli.

Z našeho blogu

Krize a příležitosti v DISTRIBUCI

Kamioňák Marcel najezdil každý týden tisíce kilometrů, od jednoho zákazníka k druhému. Nové zakázky musel odmítat. Teď sedí doma a přemýšlí, že svoje auto prodá. A taková je situace

Více »

Pivní koronakrize

Krize v pivovarech: lahve nebo nic Letošní nápojová sezóna bude jiná. Jiná než obvyklé nápojové sezóny, které se odvíjejí od průměrné venkovní teploty. Pro výrobce nápojů je

Více »

Těžké časy pro český autoprůmysl

Počet nakažených koronavirem v Česku se počítá v řádu stovek. A pravděpodobně bude hůř. Každá velká tuzemská firma má téměř stoprocentní jistotu, že některý z jejích zaměstnanců je koronavirem nakažený.

Více »
Pojďme COVID-19 čelit společně

Případně pište na email logio@logio.cz, nebo volejte na +420 724 351 902.