Kvůli koronakrizi čelí firmy značnému narušení provozu a prodeje. Ty, které se historicky etablovaly v internetových prodejích, mají žně, zbytek firem marně hledá způsoby, jak udržet své podnikání nad vodou i přes komplikace způsobené karanténou. Co tedy s tím?
Doba nahrává těm, kteří se nejrychleji přizpůsobí situaci. Je potřeba být agilním lídrem a jednat tady a teď. Dlouhodobé otázky, vize, strategie musejí nyní počkat. Teď je ta správná doba, kdy „nakopnout“ své internetové prodeje.
Posílení on-line prodeje by se v normálním čase jevilo jako sáhodlouhý proces, který je třeba komplikovaně budovat. Věc je však jednodušší, než by se mohlo zdát.
My v Logio vám pomůžeme s e-shopifikací vašeho podnikání v horizontu dnů a hodin!
Není čas ztrácet čas.
Pro úspěšný elektronický prodejní kanál je třeba zajistit především tyto věci:
Protože zboží budete posílat po kusech, musíte se ho naučit chytře balit, chytře expedovat a všemu přizpůsobit sklad a forecasting.
Na internetu se prodávají jiné produkty než ve fyzickém světě. Je třeba nově segmentovat, upravit ceny a přenastavit priority.
Když máte e-shop, neměňte ho. Pokud jej nemáte, zvolte jednu z mnoha připravených šablon, které vám přes noc umožní spustit prodeje.
Samotný e-shop nic nezmůže. Je třeba, aby byl vidět. Bez aktivní internetové kampaně to nepůjde.
Co je na internetu, lze měřit a vyhodnocovat. Dobrý
e-business je datově řízený, propojený od skladu, přes CRM, až po platební bránu. To vše je třeba správně nastavit.
Připravte se na novou formu kontaktu se zákazníkem. Ticketing a tracking je toho nezbytnou součástí.
Logio je připravené vám se všemi překážkami pomoci. Každá tato sekce má své rychlé IT řešení v cloudu. V dnešní době internetových produktů mají uživatelé možnost skutečně jen otočit klíčkem a začít. Přesně taková řešení v dnešních dnech mají smysl.
A to hlavně po operativní stránce. Opřít se o internetové prodeje je problém převážně manipulační techniky. Firmy, které nejsou zvyklé prodávat on-line a čistě jen “spustí e-shop” se potýkají s četnými problémy právě ve skladu. My o tom víme své. Řídíme logistiku pro obrovské e-shopy a víme, jak těžké je udržet vše pohromadě.
Zhodnotíme i vaši technologickou připravenost. To, co bude napůl připravené, rychle dotáhneme. Co bude chybět, vyřešíme v cloudu. Doporučíme vám osvědčená řešení, šitá na míru vašim potřebám.
Pomůžeme vám spustit kampaň a společně s vámi budeme vyhodnocovat a měřit první nákupy. Pošleme vám naše operativce do firmy a do skladu, když to bude potřeba. Zkrátka postaráme se, aby první dny vzniklo co nejméně problémů, než si nový internetový prodej sedne.
Případně pište na email logio@logio.cz, nebo volejte na +420 724 351 902.
Abychom vám mohli nabídnout co nejpříjemnější zážitek při procházení webu, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečná ID na tomto webu. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může ovlivnit fungování stránek.